Elevii claselor a VI-a și a VII-a au fost antrenați în activități pe terenul de sport- Minte sprintenă, corp in formă!.
Elevii care nu au participat la activitățile sportive, au participat la activități din cadrul proiectului eTwinning Matematica de zi cu zi( MY BELOVED EVERYDAY MATH ) coordonate de prof. Golumbeanu Anamaria Corina care au avut ca obiective:
folosirea instrumentelor web 2.0
dezvoltarea competențelor cheie
creșterea gândirii critice și a creativității
lucrul în echipe interdisciplinare
dezvoltarea abilităților de lucru în echipă
Resurse: Internet,tabla interactivă, smartphone-urile elevilor, aplicații web 2.0(Avatar Maker, Padlet, Canva),
coli colorate, creioane.
Descrierea activităţii:
La începutul activității este prezentat proiectul eTwinning “My beloved everyday math”.
Pentru prima activitate, elevii sunt îndrumați să creeze propriul avatar folosind aplicația
Avatar Maker pe smartphone.
Apoi elevii sunt ajutați să scrie o scurtă prezentare despre ei în limba română, în limba engleză și
în limba franceză, ca, în final,să completeze o postare cu prezentarea și avatarul folosind aplicația Padlet.
De asemenea, elevii au fost îndrumați să creeze un logo pentru Concursul de logo-uri din proiect,
folosind aplicația Canva.
Elevii, care au învățat folosirea aplicațiilor, au ajutat colegii să efectueze sarcinile de lucru.
Astfel, elevii învață să coopereze, să lucreze în echipă, să se ajute reciproc, învață unii de la alții.
Apoi, elevii au fost îndrumați să creeze o problemă cu procente(scumpiri/ieftiniri de prețuri)
pentru secțiunea “Matematica din magazin” ( ”Math at the Store” ) a proiectului eTwinning
MY BELOVED EVERYDAY MATH.
Rezultate aşteptate: Elevii învață să utilizeze diverse aplicatii web 2.0(Avatar Maker, Padlet, Canva) dezvoltându-și
competențele digitale.
De asemenea, elevii învață să se prezinte, pe scurt, în limbi de circulație internațională(engleză,
franceză). Astfel ei se pregătesc pentru întâlnirea online cu partenerii care va avea loc la sfârșitul
modulului. Cu această ocazie elevii își dezvoltă competențele de comunicare .
Prin realizarea unui poster cu o problemă practică cu procente, elevii își dezvoltă competențele
matematice și creativitatea. În același timp, elevii își dezvoltă abilități de design grafic, prelucrare
de imagini și strategie vizuală prin alegerea stilului potrivit.
Rezultate înregistrate:
a). Album foto,
b). Colecție de materiale digitale
c). Atitudini pozitive față de sine, față de ceilalți, față de parteneri
d). Realizarea unor expoziţii cu cele mai bune creaţii
e). Expoziție cu fotografii reprezentative de la activitățile desfășurate
f). Diplome de participare la Concursul de Logo-uri
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu